رئال مادرید، تیمی دست نیافتنی از دنیایی دیگر

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید، تیمی دست نیافتنی از دنیایی دیگر

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید، تیمی دست نیافتنی از دنیایی دیگر

طرفداری-رئال مادرید بعد از شکست نماینده مکزیک در جام باشگاه های جهان علاوه بر افزایش بردهای متوالی خود، در آستانه فتح جامی دیگر در سال رو به انتهای 2014 می باشد، آیا این تیم موفق خواهد شد خود را به قول آریگو ساچی به چهارمین تیم تاثیرگذار تاریخ تبدیل نماید.

رئال مادرید در آخرین روزهای سال 2014 میلادی با بردهای متوالی، خود را به تیمی دست نیافتنی تبدیل کرده و دامنه بردهای متوالی این تیم حتی از اسپانیا و اروپا نیز  فراتر رفته و به رقابت های جام باشگاه های جهان رسیده است، حتی "سن ایکر" کاسیاس دروازه بان مادریدی ها نیز به دوران اوج خود بازگشته و در بازی نیمه نهایی این رقابت ها  مقابل کروز آزول مکزیک که با نتیجه قاطع 4:0 به نفع مادریدی ها به پایان رسید، برای دومین بار متوالی موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد. البته هنگامی که هیچ تیمی در اسپانیا و اروپا توان متوقف ساختن "باله سفید" را نداشته، از نماینده منطقه کونکاکاف نیز داشتن انتظاری در این خصوص، بی تردید منطقی نبوده است.

از چهاردهم سپتامبر سال جاری و شکست در دربی شهر مادرید مقابل اتلتیکو، شاگردان کارلو آنجلوتی در بیست و یک دیدار متوالی موفق به از پیش رو برداشتن همه حریفان خود شده اند. حال سال 2014 در حالی برای رئال مادرید رو به پایان است که شاید بتوان ادعا نمود این سال یکی از موفق ترین سال های تاریخ این باشگاه بوده است، در این سال مادریدی ها بیش از پنجاه پیروزی در رقابت های مختلف را به ثبت رسانده اند و بازیکنان این تیم موفق به ثمر رساندن 176 گل شده اند و این تیم با چنین رکوردهایی، حد نصاب بارسلونا مهم ترین رقیب خود در این زمینه را نیز پشت سر گذاشته است.

فراتر از چنین آماری در تابستان گذشته در مادرید تیمی تشکیل شد که اکثر کارشناسان دنیای فوتبال پتانسیل غیر قابل تصوری برای آن پیش بینی می نمودند و موفقیت های چشمگیر آن را تضمین شده می دانستند، فابیو کاپلو که خود زمانی سرمربی گری مادریدی ها را عهده دار بوده، معتقد است:"این رئال مادرید از دنیایی دیگر و تیمی دست نیافتنی است که می تواند بهترین رئال همه دوران ها باشد." آریگو ساچی هم وطن کاپلو نیز در خصوص رئال مادرید معتقد است:"سه تیم تا کنون سبب ایجاد نوآوری ها و تاثیرات فراوانی در فوتبال شده اند، آژاکس دهه هفتاد میلادی، میلان اواخر دهه هشتاد میلادی و بارسلونای زمان پپ گواردیولا، رئال مادرید 2014 نیز از پتانسیل تبدیل شدن به چهارمین تیم برخوردار است."

اقتدار بی نظیر این روزهای رئال مادرید را بی تردید می بایست در نحوه چیدمان و همچنین تاکتیک های منحصر به فرد این تیم جستجو کرد، چیدمان تهاجمی مورد نظر کارلو آنجلوتی شاید در پنجاه سال اخیر در مادرید بی سابقه باشد، به طوری که زوج په په و سرخیو راموس تنها بلوک دفاعی این تیم را تشکیل می دهند، در حالی که سرخیو راموس خود مدافعی رو به جلو و گل زن به حساب می آید و گل او در بازی مقابل نماینده مکزیک که از روی ضربه ارسالی تونی کروس حاصل شد، پنجاه و یکمین گل او برای رئال مادرید بوده است.

جلوی این زوج دفاعی، تونی کروس بازی ساز باهوش آلمانی قرار می گیرد که در کنار خود هافبکهایی تهاجمی نظیر ایسکو و یا رودریگز را می بیند. مارسلو و کاراواخال دو مدافع کناری تیم نیز بسیار رو به جلو و هجومی بازی می کنند که وظیفه تغدیه مثلث زهرآگین بنزما، بیل و رونالدو را عهده دار هستند.

کارلو آنجلوتی به خوبی همه بازیکنان را در چیدمان مورد نظر خود قرار داده و برای آنها فضاهایی نیز برای هنرنمایی های فردی در راستای موفقیت تیم در نظر گرفته است. نقش تونی کروس در رئال مادرید اما تاییدی بر هنر کارلو آنجلوتی است، چون کروس هافبکی تهاجمی است که در مکانیزم های دفاعی مد نظر آنجلوتی به خوبی وظایف محوله را به انجام می رساند. تونی کروس به خوبی موفق به پر کردن جای خالی ژابی آلونسو شده و تکالیف تیمی را با هنر بازی سازی خود به نحوی چشمگیر ترکیب نموده است.

حال کارلو آنجلوتی از مراکش نتایج سایر رقباب لالیگایی خود را زیر نظر دارد تا ببیند که تیمش با چند اختلاف امتیاز تعطیلات دو هفته ای سال نو میلادی را آغاز خواهد نمود. آنجلوتی که خود فرزند کشاورزی از منطقه امیلیای ایتالیا است، گیاهی را پرورش داده که در حال حاضر به بهترین نحو ممکن در حال ثمر دهی است، حال پرسشی که باقی می ماند این است که این گیاه تا چه زمانی به محصول دهی خود ادامه خواهد داد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 22:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.